21.10.20

Brewster F2A-3 article in Tamiya Model Magazine

 Artículo del Brewster F2A-3 en Tamiya Model Magazine.


The little Brewster F2A-3 continues to give me satisfaction. The latest is its appearance in an article in the November issue of Tamiya Model Magazine. 

This model was born thanks to a proposal of Tomás de la Fuente to participate in a special issue of Euro Modelismo dedicated to the Midway Battle, and initiated my relationship within modeling with Javier López de Anca.

I must thank Marcus Nicholls very much for taking into account my model to include it in the magazine.


El pequeño Brewster F2A-3 sigue dándome satisfacciones. La última es su aparición dentro de un artículo en el número de noviembre de la revista Tamiya Model Magazine. 

Este modelo nació gracias a una propuesta de Tomás de la Fuente para participar en un número especial de Euro Modelismo dedicado a la Batalla de Midway, e inició mi relación dentro del modelismo con Javier López de Anca.

Debo agradecer enormemente a Marcus Nicholls tener en cuenta mi maqueta para incluirla en la revista.





Translated with www.DeepL.com/Translator

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Me 163B Komet (wood wings)

  Me 163B Komet (alas de madera). The latest issue of The Weathering Aircraft magazine features the process I carried out to simulate the w...