1.2.12

EXPOSICIÓN EN CARRAL



Dende a Área de Cultura do Concello de Carral, A Coruña, puxéronse en contacto co Centro Cultural Escala para facer unha exposición de maquetismo no mes de febreiro e marzo, que se montará o fin de semana do 25 e 26, para inaugurala o luns 27, ata o 10 de marzo.
Tódolos que queiran participar teñen que poñerse en contacto coa organización no correo escalamodel@yahoo.es para traer a ou as maquetas que queiran expoñer.
Todo estará en vitrina.
Búcase que sexa unha exposición divulgativa do modelismo. Polo tanto, toda a información que teñades da maqueta que expoñades será benvida.

O Concello de Carral encargarase da cartelería e dos trípticos, así como das vitrinas.


Desde el Área de Cultura del Concello de Carral, A Coruña, se han puesto en contacto con el Centro Cultural Escala para realizar una exposición de maquetismo en el mes de febrero y marzo, que se montará el fin de semana del 25 y 26, para inaugurarla el lunes 27, hasta el 10 de marzo.
Todos los que quieran participar tienen que ponerse en contacto con la organización en el correo escalamodel@yahoo.es  para traer la o las maquetas que quieran exponer. 
Todo estará en vitrina.
Se busca que sea una exposición divulgativa del modelismo. Por lo tanto, toda la información que poseais de la maqueta que expongais será bienvenida.

El Concello de Carral se encarga de la cartelería y los tripticos, así como de las vitrinas. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Me 163B Komet (wood wings)

  Me 163B Komet (alas de madera). The latest issue of The Weathering Aircraft magazine features the process I carried out to simulate the w...