7.9.11

EN PROCESO... Sd. Kfz. 223 Leichter Panzerspähwagen (Fu), Tamiya 1/35



Dentro de En Proceso... tiña que comenzar por esta maqueta xa que é a máis antiga das que teño empezadas, pero non me lembrei dela ata  que fai uns días atopei a caixa donde descansa.
Merqueina no inverno de 1996 en Bazar Lojume de Madrid e empezei a seu montaxe ese mismo ano ata que quedou como podedes ver nas imaxes.

Dentro de En Proceso... tenía que haber empezado por esta maqueta ya que es la más antigua de las que tengo empezadas, pero no me acordé de ella hasta que hace unos días encontré la caja donde descansa. 
La compré en el invierno de 1996 en Bazar Lojume de Madrid y empecé su montaje ese mismo año hasta que se quedó como podéis ver en las imágenes.







Tamén aparece na primeira imaxe uns Jerrycans de Italeri.

También aparece en la primera imagen unos Jerrycans de Italeri.



2 comentarios:

  1. Supoño que empezarás a mellora-la pero XA...

    ResponderEliminar
  2. Non sería mala idea, pero "XA" non estou tan seguro.
    Teño outras cousas, que podería decir máis urxentes, enriba da mesa.
    Pero tamén teño ganas de continuar esta maqueta. É un vehículo que me gusta moito.

    ResponderEliminar

Me 163B Komet (wood wings)

  Me 163B Komet (alas de madera). The latest issue of The Weathering Aircraft magazine features the process I carried out to simulate the w...