¿Dónde comprar? / Where to buy?

domingo, 30 de octubre de 2011

BASE ADOQUINADA


REALIZACIÓN E PINTURA DE UNHA ESCEA URBANA A 1/72 para ambientar o Panzer III L.

Algunhas veces sucede que o buscar algunha maqueta ou complemento para un traballo en curso aparece alguén aportando a idea no momento oportuno. Isto é o que pasou o querer facer unha base adoquinada para ambientar o Panzer III.
Despois de buscar en internet unha base rematada ou de preguntar os compañeiros sobre a realización aparece en escea Ángel Iñigo dando unha maxistral clase no foro de Panzernet sobre a realización de ruas adoquinadas.
Moitas gracias Angel pola tua aportación.


Prestei unha especial atención e saquei as miñas conclusións para facer a miña versión de base adoquinada, con acera e farola, adaptando un pouco as ferramentas á escala 1/72.
Aproveito a ocasión para dar as gracias a Angel Barros da Librería Cativos de Pontecesures pola realización do marco de madeira para a escea.

Paso a mostrar con imaxes o paso a paso.



REALIZACIÓN Y PINTURA DE UNA ESCENA URBANA A 1/72 para ambientar el Panzer III L.

Algunas veces sucede que al buscar alguna maqueta o complemento para un trabajo en curso aparece alguien aportando la idea en el momento oportuno. Esto es lo que me ha sucedido al querer realizar una base adoquinada para ambientar el Panzer III.
Tras varias búsquedas en tiendas de internet de una base terminada o tras preguntar a los compañeros sobre su realización aparece en escena Ángel Iñigo dando una magistral clase en el foro de Panzernet sobre la realización de calles adoquinadas. Muchísimas gracias Angel por tu aportación.

http://www.panzernet.com/foros/showthread.php?t=4040

Preste una especial atención y saqué mis conclusiones para hacer mi versión de terreno adoquinado, con acera y farola, adaptando un poco las herramientas a la escala 1/72.
Aprovecho la ocasión para dar las gracias a Angel Barros de la Librería Cativos de Pontecesures por la realización del marco de madera para la escena.

Paso a mostrar con imágenes el paso a paso.