¿Dónde comprar? / Where to buy?

lunes, 13 de febrero de 2012

¡NOVO NÚMERO DE XTREME MODELLING!

Fai uns días recibín no meu correo a nova dun novo número da revista Xtreme Modellíng, o que foi motivo de gran alegría e satisfacción por saber que esta publicación estará de novo no mercado.
Non teño por costume escribir ou anunciar as revistas que van saindo cando estas teñen unha presenza periódica normal nos nosos kioskos ou buzóns. É algo cotidiano e normal.
Pero esta vez a cousa é moi distinta porque Xtreme Modellín volve de novo despois de máis de un ano de ausencia.
E volve co número 41 con unha gran variedade e calidade de artigos con traballos de modelistas nacionais e extranxeiros.



Hace unos días recibí en mi correo la noticia de un nuevo número de la revista Xtreme Modellíng, lo que supuso motivo de gran alegría y satisfacción por saber que esta publicación estará de nuevo en el mercado.
No tengo por costumbre escribir o anunciar las revistas que van saliendo cuando estas tienen una presencia periódica normal en nuestros kioskos o buzones. Es algo cotidiano y normal.
Pero esta vez la cosa es muy distinta porque Xtreme Modellíng vuelve de nuevo después de más de un año de ausencia.
Y vuelve con el número 41 con una gran variedad y calidad de artículos con trabajos de modelistas nacionales y extranjeros.





É unha boa nova para a revista en particular e para o modelismo e os maquetistas deste país en xeral que esta publicación vexa de novo a luz porque é moi bo que teñamos variedade de revistas no noso idioma.
Por eso desexo que teñamos moitos máis números de Xtreme Modelling, e non ter que volver a facer unha nova entrada para anunciar outro número porque espero que a sua aparición sexa algo cotidiano e normal.



Es una buena noticia para la revista en particular y para el modelismo y los maquetistas de este país en general que esta publicación vea de nuevo la luz porque es muy bueno que tengamos variedad de revistas en nuestro idioma.
Por eso deseo que tengamos muchos más números de Xtreme Modelling, y no tener que volver a realizar una nueva entrada para anunciar otro número porque espero que su aparición sea algo cotidiano y normal.



Para ver o seu contido entrar aquí:

Para ver su contenido entrar aquí:

                                                       Ver Xtreme Modelling 41